24 septembrie 2012

Avem timp...


"AVEM TIMP - Octavian Paler"

Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul circa 15 minute
Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva. 

Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca
Ci cu ceea ce poti tu sa faci.

Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie
Indiferent de consecinte.

Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta. 

 Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata.

Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten
Oricum te va rani din cand in cand
Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta. 

Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta. 

Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi. 


"Pagina din cartea vietii"


Niciun comentariu: